L Y C K A!

2015-04-28 @ 14:32:20

Äntligen hemma i Särna igen och hos finaste Kavat, var ifrån honom 3 dagar och höll seriöst på längta ihjäl mig! Blev en mysig barbacka tur idag tillsammans med Emmy som körde Sessan, shit vad pigg ponnyn var alltså! Hård träning nu för igår var jag äntligen iväg och hämtade min älskade loksele!

Har haft min loksele på lagning ett tag så igår hämtade jag äntligen den så nu kan vi börja köra ordentligt, LYCKA!

(Har bara slängt på selen på bilden för att visa, har inte spännt till den än så den sitter som den ska) 

Kommentarer
Postat av: Lovisa Magnusson

Så otroligt söt!

Svar: :'D
Elin Swahn Fhyr

2015-05-01 @ 13:33:37 / URL: http://lovisamagnusson.horseworld.se/
Postat av: Ellinor Hedberg

Men vilken sötnos!

Svar: :')
Elin Swahn Fhyr

2015-05-01 @ 15:39:26 / URL: http://ellinorhhedberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr