~ You saved my life ~

2015-04-12 @ 16:40:58

För varje dag som går så inser jag bara mer och mer hur sjukt förälskad jag blivit i denna häst, det är verkligen overkligt! Kavat kom till mig i en väldigt svår period och jag var inställd till 110% att jag skulle lägga hästar på hyllan, jag fan liksom inget roligt i det längre och jag var helt säker på att jag aldrig mer skulle kunna vara lycklig tillsammans med en häst efter att jag skulle ta bort Viktor, men jag låter videon visa svaret på det!

Jag trodde verkligen aldrig jag skulle kunna älska en häst igen men Kavat är verkligen något speciellt och hur jag än vände och vred så kröp han närmare och hårdare runt mitt hjärta. Jag hade intallat mig själv att inte fästa mig för jag viste väl att han "bara" var en foderhäst för EV. senare köp men det gick inte, jag blev totalt förälskad. Varje dag sedan Kavat kom till mig har han fått mig att skratta och må bra och vara lycklig igen, han kom i precis rätt tid punkt och räddade mig ifrån att sluta leva. Hur skulle jag kunna leva utan häst i mitt liv, hur tänkte jag där egentligen?

Är så sjukt otroligt tacksam att jag får denna chansen att dela mig liv med denna underbara individ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr