Back on Track!

2015-07-11 @ 15:30:28

Planen idag var egentligen att vi skulle upp tidigt och hinna med ett ridpass innan Julia började jobba klockan 10, men sängen var på tok för skön. Åkte dit runt 8 och släppte ut hästarna, sen hem duscha och åt frukost innan jag åkte tillbaka till stallet för att köra på ett ridpass då istället. Fick världens chock när jag kom till stallet och ser att Kavats boxdörr stod på halvt öppen, men guldponny som man har så hade han inte rymt eller gått ut, guldstjärna till Kavat!

Linnea agerade pilot idag och fick sig ett rejällt träningpass på Kavat, kan lova att båda två var svettiga efteråt. Tränade mycket balans övningar och kunna sitta ner i traven utan att studsa runt, helt enkelt fick magmusklerna sig ett rejällt träningpass. Kavat var super fin och det känns verkligen som vi är "back on track" igen ( hoppade även upp jag och kände lite på honom)

Imorgon står det nog uteritt på schemat eller kanske köra lite om jag får låna saker av Emmy, hehe!..
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Fjordhäst är ingen ponny den heter ju liksom fjordHÄST xD

Svar: haha, jag vet! xD dom räknas även som häst trots att mankhöjden är under 148, men väljer ändå att kalla honom för ponny för han liten :)
Elin Swahn Fhyr

2015-07-11 @ 19:18:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr