ÄNTLIGEN HÄSTÄGARE IGEN!

2015-06-01 @ 22:57:42

Skulle egentligen kunnat studsa av stolen nu av lycka för idag blev allt klart och jag är numera STOLT ägare av Pärlby Kavat. För några månader sedan trodde jag bara detta skulle vara en dröm, det skulle aldrig gå vägen men nu står jag här, som ägare av världens finaste fjording!

Kan börja med att jag somnade troligen inte fören mellan två/tre inatt, jag var så nervös och uppspelt så kunde inte somna, vände och vred på mig hela tiden men var hopplöst. Hade ställt alarm redan 06.30 för att jag inte ville försova mig men Elin vaknade 07.30 ändå.. Kastade mig upp ur sängen och i kläderna och upp och första trycka i sig frukost på nervös mage, det gick men inte speciellt gott. Packade ihop det sista och sen åkte vi ner och lastade Kavat som idag åter igen bara klev raka vägen in i transporten, stannade till engång och kollade lite eftersom det var en ny transport men sen han jag bara tänka tanken så klev han raka vägen in.

Framme på kliniken longerade vi, gjorde böjprov, kollade igenom honom från topp till tå och finaste killen gick igenom med blanka papper, förstår ni den känslan. Sån sjukt underbar känsla. Strax därefter kom Kavats ägare och jag skrev på alla papperna och betalade och fixade allt och på några minuter så var Kavat min, jag är nu ägare av Pärlby Kavat, förstår ni? Jag kan äntligen säga MIN häst, MIN ponny, han är bara min min min!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis! :D.

Www.finest.se/linnsblogg

Svar: Tack! :D
Elin Swahn Fhyr

2015-06-02 @ 13:33:55
Postat av: Lina

Åh vad härligt att vara hästägare. Måste vara en underbar känsla!

Svar: Ja, faktiskt helt underbart! :D <3
Kram
Elin Swahn Fhyr

2015-06-02 @ 15:16:41 / URL: http://linastrom.horseworld.se
Postat av: Michelle Petersson

Härligt. GRATTIS och LYCKA TILL! :D
Kram

Svar: åh, ja super härligt! :D Tack så mycket! :DKram
Elin Swahn Fhyr

2015-06-02 @ 18:54:01 / URL: http://michellepetersson.horseworld.se/
Postat av: Anonym


Svar: <3
Elin Swahn Fhyr

2015-06-07 @ 21:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr