Ingen hosta idag!..

2015-06-15 @ 17:52:27

J I P P I ! Första "hostfria" dagen på 2,5 vecka ungefär! Under dagens uteritt passade jag på att kräva lite mer av Kavat, samlad trav, ökad trav, skänkelvikningar och vi försökte oss även på öppna och sluta, galoppfattningar och ja lite mer som ett "dressyrpass" fast vi red ut och Kavat hostade inte EN ENDA GÅNG!

Ska ju in till Mats igen om en vecka för vaccinering och sen ska/skulle han kolla upp hostan lite mer nogrant om den fortfarande var kvar men förhoppningvist har den försvunnit nu. Så nu sätter vi igång ordentligt med hårdträning inför sommaren och hoppas på att Kavat kommer ut på tävlingsbanorna lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr