1 meter nysnö!..

2015-07-10 @ 16:02:36

Ärligt talat skulle jag hellre vilja ha vinter nu än denna "sommar", det är kallt, det regner och det blåser storm, så egentligen det enda som saknas är 1 meter nya snö. Blev iallafall att plåga oss ut på ett pass idag, Linnea agera pilot på Kavat idag och det blev bara ett lättare pass på ridbanan men kan berätta att min porslinshäst fick bära ländtäcke idag. 8+ grader ute, blåser storm och regnade så känns ärligt som att det är höst ute..

Imorgon har SMHI lovat fint väder, så försöker intala mig själv att jag får vakna till sol imorgon och då blir det förhoppningvist ett tidigt dressyrpass på en nyharvad bana, en av dom bästa känslorna är att få rida på nyharvad bana. Hela förmiddagens ska bjuda på fint väder så tänkte ta en tur innan hästarna ska ut i hagen!

Jag agerade andre pilot på vägen hem ifrån ridbanan då Linnea behövde gå hem, mysigt!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr