Ofrivillig vila..

2015-07-13 @ 21:58:10

Full rulle hela dagarna och hinner inte riktigt med att sätta mig ner och blogga. Igår fick Kavat vila mot min vilja, efter mycket om och men så skulle vi till stallet och rida men precis när jag ska plocka in hästarna ifrån hagen så börjar regnet slå som SPÖN i backen.. Jag hade inga regnkläder med mig heller nå, så jag valde att flytta fram ridturen en dag och Kavat fick vila. Ni ska få se hur "vacker" Kavat var när vi plockade in honom ifrån hagen, märktes även att han var full med energi då han drog några repor i hagen innan jag fick tag på honom. (ska försöka ladda upp film på det)

Idag på förmiddagen blev det först en tur till Östomsjön och kolla lite då det var "Östomsjöns dag", sedan hem och vila lite innan jag åkte bort till Bellis och hämtade hagstolpt och tråd som jag fått av henne, så extremt glad! Vidare till stallet och tog in hästarna och sen blev det äntligen dags för en uteritt, fick fin sällskap av Madde & Linnea! Blev ingen lång tur då åskan och regnet låg precis bakom oss hela tiden, så vågade inte chans på någon längre tur!

Tillbaka vid stallet byggde jag upp en nya hage åt hästarna så dom skulle få mer gräs och sedan mockade jag boxarna, städade lite i stallet och nu äntligen sitter jag här hemma och bara vilar framför tv och datorn!

 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr