Som terapi för själen!

2015-07-08 @ 20:58:24

Igår kväll följde jag och Harry med ut till "Hölla",  är en liten föbod ute i skogen som min morfar äger och där det även går djur på sommaren. Ett av dom mysigaste ställena på jorden och så många fina underara minnen man har därifrån, det bara värmer i kroppen.

Kavat fick idag vila då det pissat ner regn exakt hela dagen, varit dit och mockat och pysslat lite i stallet. Är som terapi för själen att bara få stå där och mocka bajs, låter kanske inte som det roligaste men kan lova att det blir som en helt annan sak i hästägandet att få stå där i en box och kasta bajs när man annars inte gör det.

Var iallafall glada hästar som fick komma in från regnet, Kavat kastade sig omkull inne i boxen och rullade sig minst 3-4 gg. Fick även in den snyggaste vinkeln på Kavat när han kliade sig under magen, ser ut som en ballong med 2 ben, men som försvar så stod han faktiskt och kliade sig bak under magen.

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr