Dagens planer

2015-06-03 @ 08:00:00

Vill börja inlägget med att skriva " Om vädret vill sig imorgon så.." men tyvärr, imorgon finns det inga dåliga väder bara vädligt dåliga kläder för allt måste faktiskt göras imorgon, hårt men sant.

Planerna för morgondagen är följade:

- Mjölka get
- Bygga klart hagen
- Sätta igång Kavat (köra eller rida)
- Ev. byta hage om inte jag hinner få klart den nya i tid

Dagen börjar redan 07.00 imorgon så nog ska jag hinna, ber på mina bara knän till dessa vädergudar att dom kanske kan hålla sams imorgon så antingen regnar det men då ska det inte blåsa, ska det blåsa så behöver det f*n inte regna och lyckan är om solen skulle kunna vara framme istället men sån tur skulle jag väl aldrig tro att jag får.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr