Dom senaste 2 dagarna..

2015-06-17 @ 21:29:15

Ber om ursäkt för att det inte kom någon uppdatering igår men hade inte tid och hade ingen täckning så kunde tyvärr ej blogga ifrån telefonen heller. Men träning vart det igår ifrån marken, miljöträning för hela slanten. Kavat fixade det galant och var inte rädd för nått, hade med presenning som Kavat både skritta och trava över, lindande in hela hästen i den och hade även parasoll med mig men inget som var läskigt enligt Kavat, så är otroligt nöjd över det träningspaset, nu ska vi bara ut och vandra mer i trafiken så att vi båda kommer över rädslor där ( mest jag ).

Idag stod det väl egentligen uteritt på schemat men blev en premiär tur i flakvagnen/fyrhjulsvagnen. Red först hästarna hem till oss där vagnen stod och selade på och sen körde vi en kort sväng och det gick så otroligt bra. Kavat trampade på precis som han aldrig gjort något förut, så sjukt imponerad hur han tar allt så lätt när han sitter i vagn, GULDPONNY!

Kavat har även sina "supersnabba" fälgar på sig som min fina kille köpte till honom, snygga va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr