Täckbyte på min porslinshäst

2015-06-18 @ 08:46:15

Nu tycker jag ärligt talat att sommaren mer än gärna får komma, det är nästan minus ute på nätterna och regnar eller blåser storm.. Inatt har det regnat konstant hela natten så åkte ner till ponnyn nu på morgonen och byte täcke på honom och kollade att han ej regnat bort, min lilla porslinshäst. På schemat idag står det egentligen körning, men blev ju det igår istället så får se hur vädret håller sig idag om jag kanske ska köra Kavat en vända även idag om regnet håller uppe och det ej blåser.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr