Underbar kvällstur!

2015-06-05 @ 21:10:47

Underbart väder idag så på eftermiddagen blev det en helt fantastiskt mysig tur tillsammans med trevligt sällskap. Valde idag att köra Kavat och fina Nadine följde med och hjälpte till och assistera och var lite hundvakt samtidigt då även fina Loka fick följa med och busa löst tillsammans med Ellas lilla ponny Thrim. Körde runt "Fjecka" eller vad det nu heter, blev en tur på ca 2 timmar och Kavat var så DUKTIG. Har dock lite svårt med detta momentetat att kunna stå still och vänta, när man väl kör frammåt är han så fin och duktig men att sedan kunna stanna och stå still är ingen stark sida, men något att träna på!

Planen var att bjuda på en film från dagens tur men Instagram och jag vill INTE samarbeta med varandra alls, så tar en screenshot och bjuder på istället så kanske filmen kommer upp en annan dag.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr