Uppfräschning av min "finvagn" (skillnadsbilder)

2015-06-13 @ 15:54:00

Har i stortsätt smörjt in hela "finvagnen" nu, så nu ser den nästan ut som ny igen. Ska smörja in några saker till på andra sidan imorgon eller senare idag om jag orkar, så håller sig vädret imorgon så ska jag ta med den ner till Kavat och se hur han reagerar på ljudet av hjulen, troligen så kommer han inte ens reagera och då blir det premiärtur hoppas jag.

Ska iallafall ner till hästarna snart och kanske köra en liten sväng, hoppas iallafall!

Före och efter bilder.
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

å jisses va vackert

Svar: Saknas bara en guling framför där så hade det varit perffa! :D
Elin Swahn Fhyr

2015-06-13 @ 16:03:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr