Ut på tur aldrig sur!

2015-06-09 @ 22:24:25

Blev en mysig tur tillsammans med Ella nu på kvällningen, blev bara en kort vända idag tyvärr men lika mysigt ändå. Var igår iväg till Orsa och köpte en wsadel hastigt och lustigt men tyvärr så passde den ju inte på Kavat, men fick ett ruskigt snyggt träns med som Kavat klädde sig otroligt bra måste jag säga. Först när jag såg tränset tyckte jag det var riktigt fult och skulle sälja det direkt, men när det kom på Kavat så ändrades min åsikt fort.

Så nu fortsätter jakten på en sadel, hoppas få wsadeln såld och jobba ihop lite pengar så kanske jag ska åka in i Leksand v26 och prova ut en sadel hos Hasse (?).
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr