Vart ska egentligen jag och Kavat?

2015-06-24 @ 07:45:00

Ni vet att jag skrivit om någon "hemlis" och att jag och Kavat ska iväg på en hemlig resa, när ni läser detta inlägg står jag förmodligen och lastar Kavat eller så är han redan lastad och vi är påväg. För jag och Kavat ska nämligen.. *trumvirvel* på FJORDING RIDLÄGER! Varje år har det varit fjordridläger i Rättvik/Mora men jag har ALLTID missa det, jag har liksom inte ens varit dit och tittat på det och det är pinsamt och tråkigt. Egentligen skulle jag inte varit med i år heller, men jag skulle iallafall ner och titta vilket vi gjorde i Måndags och där träffade jag en hel drös med massa trevligt fjordfolk.

Många tyckte jag skulle lasta på Kavat och komma, men det var ett stort problem som stoppade oss. Jag har inte ens en sadel till hästen, men det löste sig fort då snälla Ewa ville låna ut sin sadel till mig så att jag kunde vara med, förstår ni min lycka?! Jag ska ÄNTLIGEN få vara med på detta ridläger som hålls dels av världens bästa Anita, min gamla ridlärare ifrån gymnasiet och omringad av trevligt fjordfolk och massa fina hästar. Ska bli så sjukt sjukt roligt! Ska försöka uppdatera så mycket det går med telefonen, annars kommer det stå still här i 2-3 dagar.

(Bjuder på en gamal bild på guldponnyn)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr