Vi lever!..

2015-06-25 @ 23:44:51

Nämen äntligen lite uppdatering och ja, jag och Kavat lever men har inte haft någon täckning alls på telefonen trots att ridklubben i Mora ändå ligger någorlunda "centralt" om man jämför med vad Furudal gör. Hittade ett ställe där jag hade så pass med täckning att jag kunde ta imot sms, kolla facebook och ladda upp 3 snapchats innan det försvann igen och det var under Kavats box, annars fanns det inte täckning nånstans!

Har haft ett helt underbart dygn på ridklubben med trevligt folk, Kavat har faktiskt sköt sig över förväntan. Var väl inte den lyckligaste ponnyn när jag hämtade honom ur hagen på Onsdag morgon, för han hade precis hunnit lägga sig ner när jag kom och hämtade han. Men en STOR guldstjärna för att ponnyn i stortsätt lastat sig själv båda gångerna när vi lastat nu! Han har dock varit som en liten tickande bomb som kunde exploderat när som helst vilket han fick göra idag på eftermiddagen då jag släppte honom löst i ridhuset efter ett tömkörningpass. Blev så ledsen att kameran inte ville sammarbeta så alla bilderna blev bara suddiga och fula och precis när jag skulle börja filma dog batteriet, tajming? Jajamän.. Har mycket med mig hem i kistan iallafall som ska tränas på och är överlag riktigt nöjd. Fick även chansen att prova 2 sadlar av snälla Ewa-lill och hennes dressyrsadeln var som en dröm, jag VILL HA!

Guldponnyn leverera och mer bilder kommer imorgon, nu ska jag sova!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr