Mysig morgon!

2015-05-14 @ 21:21:30

Vaknade runt 08.30 och åkte iväg och släppte ut getterna och när jag kom tillbaka hem och åt frukost såg jag hur hästarna ute i hagen la sig ner en efter en i solen och bara njöt, så jag smög försiktigt ut och klappade på dom innan jag gick bort till Thrim och satt mig på huk bredvid honom när han låg där, helt cool lugnt med att jag satt är bredvid honom så jag försökte försiktigt lägga honom helt ner men direkt huvudet nudda marken så "flög" han upp med huvudet igen, där ville han minsan inte ligga med huvudet! Så jag satte mig försiktigt ner bredvid honom och satt det och myste en stund innan jag försiktigt la ner honoms huvud i mitt knä där han sedan somnade, SÅ SJUKT MYSIGT!

Lite irriterad på mig själv som inte tog kort då men telefonen låg så dumt till och det var så mysigt så min första tanke var inte att ta kort, åh blev alldeles varm i kroppen. Den känslan alltså!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr