Mysig promenad

2015-05-13 @ 22:48:56

Tog ut finaste Thrim på en liten skogspromenad nu på kvälls kvisten, är så kär i den lilla ponnyn alltså! Vill verkligen ha en egen ponny, det kommer nog snart det också men men.. Började iallafall med att borsta honom lite i hagen, shit vad han har börjat tappa all sin tjocka "föl" päls nu, WOW! Funderar på att eventuellt fråga Ella om vi ska duscha hästarna imorgon om vädret är okej, för Thrim var inte dåligt smutsig in under all päls, haha!

Blev iallafall en mysig promenad med lilla Thrim i skogen, hoppade över lite träd som ramlat, skickade honom runt lite träd och så stannade vi och åt massa godsaker, uppskattades av Thrim skulle jag tro för öronen var spetsade hela tiden och han bjöd på några bocksprång här och där, önskade att jag kunde fått med det på kort men lite för mörkt och jag kan ej med kameran så bilderna blev typ bara suddiga.. Men blev några kort iallafall, så här får ni se!
 
Ni får ursäkta att bilderna kanske ser lite kneppiga ut, har försökt mig på att redigera dom!

 

Kommentarer
Postat av: linnea

jätte fina bilder

Svar: åh tack! :D
Elin Swahn Fhyr

2015-05-14 @ 09:26:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr