Ridtur på ca 2 mil

2015-05-15 @ 12:03:35

Sådär ja, nu är frukosten intagen och kläderna på så nu inväntar jag bara Ella sen ska vi gå ut och hämta hästarna och göra oss iordning för första etappen på våran långa ridhelg. Första biten idag är runt 2 mil, kanske lite mer eller mindre. Har fått låna en hage av en super snäll bonde där hästarna ska få vila inatt innan vi startar igen imorgon och rider, skulle gissa på att det blir en närmare 2-3 mil imorgon också upp till fäboden där vi ska övernatta och sedan rida hem. Kommer bli så sjukt roligt! Dock kommer uppdateringen inte vara så super bra då jag till 100% vet att jag inte kommer ha någon täckning uppe på fäboden, men bilder kommer det bjudas på sen på Söndag kväll! :D

Ska försöka slänga om några bilder då och då under tiden om jag har mottagning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr