Tandläkarbesök 2 av 5

2015-05-13 @ 09:00:00

Jajamän, när nu läser detta inlägg sitter jag antingen i bilen påväg till tandläkaren eller så ligger jag på  "operationsbordet".. Kanske inte så allvarligt då, men ska till tandläkaren idag, besöket beräknas ta ca 2 timmar och dom ska sätta fast en "bro" inne i min mun. Skit svårt att förklara men ska få en "permanent" tand som jag hedan efter kommer kunna äta normalt med, slipper plocka ut var och varannan timme och ja en tillfällig tills den riktigt stora operationen kommer. Spännande eller inte, är SÅ NERVÖS!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr