Tvätta hästsvansen med ketchup!

2015-05-25 @ 16:01:26

Såg denna artikel på facebook och kunde inte låta pli att dela den, vad är miraklekuren egentligen för att få vita svansar vita och få bort den där fula missfärgningen? Dyra schampon hit och dit, men nu har nog mirakelkuran hittats, KETCHUP! Klicka in HÄR för att läsa mer och se fler bilder.

Kan lova att detta måste provas på Kavat, ska ha en rejäll spadag nu veckan för hästarna. Ska duscha dom och då ska jag nog även prova tvätta Kavats svans med ketchup, den är väl egentligen inte så missfärgad men kanske den blir mer vit, före och efterbild lovas med en recension.
 

Kommentarer
Postat av: Emelie Andersson

Oj vilken skillnad! :)

Svar: Eller hur! :O
Elin Swahn Fhyr

2015-05-26 @ 11:06:56 / URL: http://emeliiiiieandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Välkommen in till min ny startade blogg, den är under "renovering" så den är under all kritik. Här kommer ni få läsa främst min vardag tillsammans med mitt största intresse hästar. Min foderhäst Pärlby Kavat kommer ni få läsa en hel del om och massa annat så klart.

Hoppas ni gillar min blogg!

Facebook: Elin Swhan Fhyr Instagram: elinswahnfhyr